första milen på riktigt länge.

Min träning i sommar har mest bestått av intervaller, styrketräning och badminton- allting väldigt inriktad på badminton.
Så detta var första långpasset sen göteborgsvarvet och blodomloppet i MAJ! det var ett jäkla bra tag sen.

Men utmaningar är till för att tas. Så denna underbara morgon/ förmiddag begav jag mig till ryd.
2 varv á 5 km. första varvet var mycket tyngre än det andra. Det tar ju ett tag att komma igång med andning och löpmusklerna osv, så till andra varvet kändes det mycket bättre!

Jag säger det igen, underbart att träna, när man känner att det är som tyngst.

Jag bestände med mig själv igår att jag skulle ta denna runda. I morse kändes det rätt motigt att åka iväg, men gjorde det ändå. O vad lycklig jag var när jag kom hem!

Bestäm er bara, kära vänner för att ge er ut.
Det finns inget mer underbarare att efter ett gött, härligt pass-komma hem, ta en lång varm dusch, sätta sig med fötterna på soffbordet med den kosten man längtat efter att få äta innan man började med passet och se nån go serie på tv...
Någon som håller med :) ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0