back in the game!

2 veckor kvar på praktiken. men bara 5 dagar. Detta innebär att sen är det bara jobb som gäller!
O faktiskt inte bara på sats.. jag har kvar mina Recpetionstider kvar till årets slut. Men sen vill jag inte ha dem längre. Då och NU är det fokus på att starta eget.
Det kommer inkludera badminton och linköping, men mer säger jag inte än så länge....:)
Filar fortfarande på affersplanen.
Men det kan bli riktigt riktigt bra.

PT-verksamheten kommer jag fortfarande ha kvar på SATS. Jag har ju några fasta kunder nu, som jag inte vill släppa.. Det är så jäkla roligt!
Det roligaste är när de själva ser och känner att det blir en skillnad i kroppen. Det gillas!

Nej, nu har jag haft 2 timmars rast. Kom hit lite tidigare imorse, eftersom svt var här o filmade.
De har en s.k hjärtstartare här på sats, och de ville göra ett reportage om det. Då fick jag vara aktör. sköjsigt ;)

Så kanske dags att gå tillbaka..

hörs då!

/Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0