viljan till träning

Idag på jobbet pratade om viljan till träning.
Vissa kunde helt enkelt inte förstå hur man kunde först cykla in till posten från Ljungsbro (1,5 mil), springa 1 42 trappuppgångar, för att sedan träna 1-2 pass badminton, styrka eller löpning.

Det finns många svar på den frågan.
Det största svaret är att jag mår så otroligt bra fysiskt och mentalt.
Ett annat svar är det stora intresset, tycker att det är fruktansvärt kul. 
Ett tredje är att jag blir starkare, vilket gör att jag bara vill träna mer och bli ännu starkare.
det finns 1000 till anledningar. men det starkaste jag kan säga är egentligen: Prova själv!

Prova att göra dig riktigt jäkla trött genom att köra intervallträning, simning, badminton-nånting som gör att du får leka med pulsen, få hög puls, få ner den, för att sedan få upp den igen.
Detta ska du pröva någongång när du är trött efter jobbet, eller trött för att ha sovit för länge (;-) ) eller liknande.
Jämför sedan din känsla av trötthet före och efter..
Hör gärna av dig till mig efter! vill gärna höra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0