Välkommen till MIN blogg !

Dags för ett försök med en egen blogg nu! här tänkte jag framförallt skriva om träning och hälsa, som är en stor del av mitt liv. Tanken är att ge er som läser den, some inspiration att börja/fortsätta träna och må så bra ni bara kan! För enligt mig är detta lite som en drog... endorfinsdrogen brukar jag kalla den ;-).

För er som inte vet vem jag är får det bli en liten beskrivning:
Annelie heter jag då. Kommer från Linköping, men bor för närvarande i Uppsala där jag går en hälsoutvecklingsutbildning. Där ingår det att bli kostrådgivare, PT, testledare etc.  så träning och hälsa ligger mig varmt om hjärtat :). 

Tränar allt möjligt. Under vinterhalvåret är det badminton som gäller, mycket träning och tävling. 
I lag i division 2, och individuellt i elit.  

Men snart är det dags för Göteborgsvarvet för tredje året i rad. Tränar för första gången seriöst inför det!
Ska bli jädra kul o se hur det går den 22:a maj. keep your fingers crossed !


Göteborgsvarvet 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0