dags för träning snart..

Det har blivit alldeles för mycekt begravning, bröllop och jobb samt mat därtill de senaste dagarna.
Visst - livet ser ut så här ibland. MEN jag känner, min kropp skriker efter träning och rörelse!

Så imorgon blir det två pass.. Ett styrkepass/simning med min kära vän Petra samt ett badmintonpass på kvällen (ÄNTLIGEN)

I helgen bär det av till Uppsala, tävling och till min kära fabror Tom. Då lär det bli några stormatcher med tennis.. (dock i digitalform), men då är jag värd det-efter allt badmintonspelande ;)!!!!

nu har jag precis sett biggest loser sverige-finalen och Jonatan försöker hitta en maskeraddräkt som han ska ha om två veckor... han funderar på att vara Påsen från  !!!

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- good luck and have fun!

2010-11-30 @ 13:49:54
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0