AH---panik!

Annelie har inte tränat på över en vecka... det riktigt kliar i fingrarna på henne.
Anledningen är att hon varit i england 1 vecka hos systsre yster. hade springkläder med sig, men fick ont i halsen.. o då får man icke springa! Kan leda till hjärtsäcksinflammation bland annat..

Men nu fredag 2/7 vill annelie träna. o det ska hon också göra! Blir nog ett löppass det första.

Det otäcka med allt detta är att jag känner hur trött och lat jag har blivit. Den största anledningen till att jag verkligen vill sätta igång med träningen så fort som möjligt, är att jag vet hur mycket bättre jag mår efteråt.

Det bra med denna upptäckt är att jag kan nånstans förstå människor som inte orkar träna.. för de orkar faktiskt inte på grund av att de inte tränar! 
Människan är lat av naturen brukar man säga. Men samtidigt alstrar den förbukade energin= Energi!

Så nu mina vänner, ska jag få bukt med denna trötthet och lathet genom att sätta igång att alstra...
åh-vad bra jag kommer må! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0